Потрібно знати дитину, знати її силу і слабкості, розуміти її думки, переживання, бережно доторкнутися до її серця.
В.О. Сухомлинський.
Період адаптації п’ятикласників добігає кінця, починаються особистісні зміни, пов’язані з початком підліткового періоду. Самооцінка дитини дедалі менше починає залежати від навчальних успіхів, а дедалі більше – від того, як її цінують та сприймають. Як покращити шкільне життя п’ятикласників? Що в ньому не вистачає для успіху в школі?..
В ОЗЗСО "Пнівненський ліцей" відбувся змістовний психолого-педагогічний консиліум «Адаптація п’ятикласників до навчання у середній школі». Практичний психолог Тетяна Мушка підготувала низку цікавих практичних вправ, прийомів («Нам хочеться, щоб сучасний учень умів…», «Поговоримо мовою метафор», мозковий штурм: причини труднощів п’ятикласників, кошик ідей «Що залежить від нас», рефлексія використання кубика Блума) Для обговорення основних проблем, які виникли в процесі адаптації учнів 5-их класів;визначення напрямків спільних дій адміністрації школи, вчителів та психолога з метою успішного проходження процесу адаптації п’ятикласників до нових умов навчання. Соціальний педагог Надія Гупалик познайомила з результатами діагностичних обстежень здобувачів знань 5-их класів. Класні керівники Наталія Ярошик і Світлана Жданюк детально охарактеризували процес адаптації до навчання своїх вихованців. Присутні колеги напрацювали практичні рекомендації з формування спільної роботи педколективу в період адаптації 5-их класів та в постадаптаційний період.
Більше подивитися можна ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар