Меню сайту

07 квітня 2023

Здоров’я – найцінніше в житті.

Коли у вас нічого не болить, здорові ваші близькі, тоді і сонце світить яскравіше. Тільки здорова людина може радіти кожному наступному дню. Без здоров’я не потрібні ні гроші, ні золото, ні інші матеріальні блага. Тому якщо у вас гарне здоров’я, бережіть його!

Інтелектуальну гру - вікторину

"Ми за здоровий спосіб життя" було проведено в 4,6,7 класах.

Діти відгадували загадки, розв'язували кросворд, проходили лабіринт корисної їжі, продовжували прислів'я та приказки, знаходили філвордові слова, які пов'язані із темою "Гігієна".

Здоров'я - найцінніше, що ми маємо. Тому повинні його берегти: робити щоденно ранкову зарядку, займатися спортом, дотримуватись елементарних правил гігієни, споживати корисну їжу, їсти більше овочів та фруктів, відвідувати лікарів.

Більше інформації можна подивитися ТУТ.

Немає коментарів:

Дописати коментар